افتتاح جدیدترین ماشین ها برای رنت
نوشته شده توسط : سفرآلامو

افتتاح جدیدترین ماشین ها برای رنت

سفرآلامو اعلام کرده است که افتتاح 100 محل اجاره ماشین خود را اعلام کرده است.

در سال 2015، 36 مکان در سراسر جهان را راه اندازی کرد. در حال حاضر، رنت ماشین در 28 کشور و مناطق، از جمله ایالات متحده فعالیت دارد.

فاکس در سال 2016 برای افزودن مکانهای وابسته به اجاره خودرو ، اروپا و آسیا و اقیانوس آرام ادامه خواهد داد.

رنت ماشین

 

 افسر ارشد عامل  گفت:” ما بسیار هیجان زده به اعلام محل سکونت ما است. “ما از مشتریان در سراسر جهان می خواهیم که در هر کجا که سفر می کنند، از همان کیفیت و تجربه نام تجاری لذت ببرند. همانطور که ما همچنان به افزایش رد پای خود به عنوان یک رهبر درکرایه ماشین عمیق، رشد ما اجازه می دهد تا ما را امن ترین شرکای تجاری از سراسر جهان که، مانند فاکس، بر رشد هستند و علاقه مند به برنامه های توزیع و بازاریابی جدید برای رسیدن به سریع در حال رشد بازار توریستی اوقات فراغت. “

، گروه تحقیق و توسعه ، گفت: “بسیاری از از رانندگی برای شرکت هایی مانند به عنوان یک راه عالی برای کسب درآمد یا پرداخت پول اضافی لذت می برند زیرا می توانند ساعت های خود را تنظیم کنند، کارفرمای خودشان باشند و با افراد جدید ملاقات کنند.” مدیر. با این وجود، بسیاری از آنها به طور ناخودآگاه در معرض خطر خود قرار دادن رانندگان دیگر هستند، زیرا آنها بیمه کافی را در صورت وقوع حادثه زمانی که برنامه آنها در آن قرار دارند، ندارند، اما آنها سوار نیستند. ”

“می خواهد اطمینان حاصل شود که این افراد می توانند زندگی بدون قید و شرط را بدون داشتن نگرانی در مورد پرداخت هزینه های ارزان یا پرداخت هزینه های پزشکی از طریق جیب خود مطمئن شوند، و ما قادر خواهیم بود که این آرامش را به اندازه 20 سنت روز، ریوز اضافه کرد.





:: برچسب‌ها: رنت ماشین , اجاره ماشین , کرایه ماشین , اجاره خودرو , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: